ТЕМАТИЧНЕ ПОУРОЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ОСНОВ ЗДОРОВЯ у 5-х класах
на 2015 – 2016 навчальний рік, 35 годин, 1 година на тиждень.
№
п/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
ТЕМА 1. ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ (6 годин).
| ||
1.
|
Життя і здоров’я людини.
Здоровий спосіб життя. Принципи здорового способу життя.
| |
2.
|
Безпека і небезпека. Принципи безпечної життєдіяльності.
| |
3.
|
Безпека на дорозі
Безпека пішохода. Види пішохідних переходів. Дорожня розмітка. Перехід багатосмугової дороги.
| |
4.
|
Безпека на зупинках громадського транспорту.
| |
5.
|
Безпека пасажира. Правила користування громадським транспортом.
| |
6.
|
Етика пасажира. Поведінка пасажира при ДТП. Узагальнення знань із теми.
| |
ТЕМА 2. ПСИХІЧНА І ДУХОВНА СКЛАДОВІ ЗДОРОВ’Я (7 годин)
| ||
7.
|
Уміння вчитися
Раціональний розподіл часу. Розпорядок дня школяра. Виконання домашніх завдань. Облаштування робочого місця.
| |
8.
|
Умови успішного навчання. Розвиток здібностей. Створення мотивації до навчання.
| |
9.
|
Типи сприйняття інформації. Активне слухання. Прийоми для кращого запам’ятовування. Підготовка до контрольної роботи.
| |
10.
|
Повага до себе та інших
Унікальність людини. Розвиток самоповаги.
| |
11.
|
Повага і толерантне ставлення до інших людей. Уміння працювати разом.
| |
12.
|
Почуття і емоції. Вияви почуттів. Способи висловлювання почуттів. Співпереживання і співчуття.
| |
13.
|
Узагальнення знань із теми.
| |
ТЕМА 3. ФІЗИЧНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я (6 годин).
| ||
14.
|
Фізичні чинники здоров’я
Рухова активність. Попередження травм під час рухливих ігор і занять фізичною культурою та спортом.
| |
15.
|
Принципи і методи загартовування. Правила безпечної поведінки в басейні та на льоду.
| |
16.
|
Відпочинок школяра. Ознаки перевтоми. Умови здорового сну.
| |
17.
|
Вплив телебачення і комп’ютера на здоров’я.
| |
18.
|
Профілактика порушень постави і гостроти зору.
| |
19.
|
Узагальнення знань із теми.
| |
ТЕМА 3. СОЦІАЛЬНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я (15 годин).
| ||
ТЕМА 3.1. СОЦІАЛЬНЕ БЛАГОПОЛУЧЧЯ (7 годин).
| ||
20.
|
Право на здоров’я
Права дитини. Обов’язки учня і громадянина.
| |
21.
|
Спілкування і здоров’я.
Ефективне спілкування.
| |
22.
|
Вплив поведінки на здоров’я. Переваги впевненої поведінки.
| |
23.
|
Спілкування з дорослими. Повага до батьків та вчителів. Взаємодопомога членів родини.
| |
24.
|
Спілкування з однолітками. Стосунки між хлопцями і дівчатами. Протидія виявам агресії і насилля в учнівському середовищі.
| |
25.
|
Соціальна небезпека інфекційних захворювань.
Поняття про туберкульоз і ВІЛ-інфекцію.
| |
26.
|
Запобігання дискримінації людей, які живуть з ВІЛ. Узагальнення знань із теми.
| |
ТЕМА 3.2. БЕЗПЕКА В ПОБУТІ І НАВКОЛИШНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ (8 годин).
| ||
27.
|
Пожежна безпека.
Умови і причини виникнення пожеж. Принципи запобігання та гасіння пожеж.
| |
28.
|
Способи гасіння невеликих пожеж. Особливості гасіння електроприладів. Захист органів дихання під час пожежі.
| |
29.
|
Дитина в автономній ситуації
Безпека в побуті. Ризики побутового травмування, телефонного та телевізійного шахрайства, проникнення в оселю зловмисників. Інформаційна безпека в Інтернеті.
| |
30.
|
Безпека надворі. Місця підвищеної небезпеки. Екстремальні ситуації з незнайомцями.
| |
31.
|
Безпечне довкілля
Наслідки забруднення довкілля для життя і здоров’я людини. Способи збереження природного середовища.
| |
32.
|
Стихійні лиха. Правила поведінки під час сильного вітру, грози та в разі потрапляння в зону підтоплення. Підручні рятувальні засоби.
| |
33.
|
Відпочинок на природі. Правила купання у водоймах. Дії у небезпечних ситуаціях на вод.
| |
34.
|
Узагальнення знань із теми.
| |
35.
|
ПІДСУМКОВИЙ УРОК.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий