ТЕМАТИЧНЕ ПОУРОЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ОСНОВ ЗДОРОВЯ у 6-му класі
на 2015 – 2016 навчальний рік, 35 годин, 1 година на тиждень.
№
п/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
ТЕМА 1. ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ (5 годин).
| ||
1.
|
Життя і здоров’я людини.
Безпека життєдіяльності. Здоров’я і благополуччя. Життєві навички, сприятливі для здоров’я.
| |
2.
|
Ризики і небезпеки.
Поняття про ризик. Виправдані і невиправдані ризики. Оцінка ризиків у щоденному житті.
| |
3.
|
Навколишнє середовище і здоров’я.
Соціальне середовище і здоров’я. Захист від кримінальних небезпек.
| |
4.
|
Вплив природних чинників на здоров’я людини. Небезпеки в природному середовищі. Техногенне середовище. Екологічні проблеми довкілля.
| |
5.
|
Узагальнення знань із теми.
| |
ТЕМА 2. ФІЗИЧНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я (6 годин).
| ||
6.
|
Харчування і здоров’я.
Особливості харчування у підлітковому віці. Калорійність харчування.
| |
7.
|
Харчові звички. Принципи харчування для здоров’я.
| |
8.
|
Профілактика йододефіциту і діабету.
| |
9.
|
Правила купівлі, обробки і зберігання харчових продуктів. Перша допомога у разі харчових отруєнь.
| |
10.
|
Особиста гігієна.
Складові особистої гігієни. Догляд за шкірою. Гігієна ротової порожнини. Особиста гігієна під час занять фізичною культурою та спортом.
| |
11.
|
Узагальнення знань із теми.
| |
ТЕМА 3. ПСИХІЧНА І ДУХОВНА СКЛАДОВІ ЗДОРОВ’Я (8 годин)
| ||
12.
|
Звички і здоров’я.
Психічний розвиток підлітка. Навички і звички. Корисні і шкідливі звички. Чинники формування звичок.
| |
13.
|
Самооцінка і здоров’я.
Поняття самооцінки. Види самооцінки. Формування адекватної самооцінки.
| |
14.
|
Критичне мислення і уміння приймати рішення.
Види рішень. Алгоритм прийняття зважених рішень. Рішення, важливі для здоров’я.
| |
15.
|
Вплив реклами на рішення людини. Види реклами. Соціальна і комерційна реклама.
| |
16.
|
Психоактивні речовини. Вплив тютюну, алкоголю і наркотиків на здоров’я.
| |
17.
|
Позитивні і негативні впливи однолітків. Протидія тиску і маніпуляціям.
| |
18.
|
Вплив ВІЛ-інфекції на організм людини. Поняття про СНІД. Толерантне ставлення до людей, що живуть з ВІЛ.
| |
19.
|
Узагальнення знань із теми.
| |
ТЕМА 4. СОЦІАЛЬНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я (15 годин).
| ||
ТЕМА 4.1. СОЦІАЛЬНЕ БЛАГОПОЛУЧЧЯ (6 годин).
| ||
20.
|
Спілкування і здоров’я.
Спілкування людей. Засоби комунікації.
| |
21.
|
Стилі спілкування. Навички спілкування. Значення впевненої поведінки.
| |
22.
|
Види стосунків, cтосунки в родині, класі, підлітковому середовищі.
| |
23.
|
Конфлікти і здоров’я.
Поняття конфлікту. Види і способи розв’язання конфліктів.
| |
24.
|
Конструктивне розв’язання конфліктів. Запобігання ескалації конфлікту. Самоконтроль у конфліктних ситуаціях.
| |
25.
|
Стосунки з однолітками.
Підліткові компанії. Способи протидії агресії та насиллю у підлітковому середовищі. Узагальнення знань із теми.
| |
ТЕМА 3.2. БЕЗПЕКА В ПОБУТІ І НАВКОЛИШНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ (9 годин).
| ||
26.
|
Безпека в побуті.
Правила користування газовими приладами, електроприладами, водогоном, тепловими мережами. Безпека під час користування засобами побутової хімії.
| |
27.
|
Пожежна безпека в оселі.
Причини виникнення пожеж. Пожежна охорона. Профілактика пожеж.
| |
28.
|
Стадії розвитку пожежі. Засоби пожежогасіння. Гасіння невеликої пожежі. Захист органів дихання в зоні пожежі. Дії в разі загоряння одягу.
| |
29.
|
Проживання у промисловій зоні.
Види небезпечних промислових об’єктів. Дії школяра під час виникнення аварійної ситуації на підприємстві. Підручні засоби захисту.
| |
30.
|
Безпека руху велосипедиста.
Елементи конструкції велосипеда, що впливають на безпеку руху. Засоби безпеки велосипедиста.
| |
31.
|
Правила дорожнього руху для велосипедистів. Правила перевезення вантажів і виконання маневрів на велосипеді.
| |
32.
|
Поведінка в екстремальних ситуаціях.
Номери телефонів аварійних служб. Повідомлення рятувальним службам. Правила взаємодії з рятувальниками.
| |
33.
|
Перша допомога у разі ураження електричним струмом, потрапляння хімічних речовин на шкіру, отруєння, ДТП.
| |
34.
|
Узагальнення знань із теми.
| |
35.
|
ПІДСУМКОВИЙ УРОК.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий