ТЕМАТИЧНЕ ПОУРОЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ОСНОВ ЗДОРОВЯ у 7-х класах на 2015 – 2016 навчальний  рік, 35 годин, 1 година на тиждень.

п/п
Тема уроку
Дата
ТЕМА 1. ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ (10 годин).
1.
Здоров’я і спосіб життя
Цілісність здоров’я. Чинники впливу на здоров’я. Формування здорового способу життя.

2.
Переваги  здорового способу життя. Формування корисних звичок.  

3.
Навички, сприятливі для здоров'я. Значення життєвих принципів для здоров’я.

4.
Профілактика захворювань.
Інфекційні та неінфекційні захворювання. Захисні реакції організму та бар’єри на шляху інфекцій. Заходи профілактики інфекційних захворювань.

5.
Принципи безпечної життєдіяльності.
Природні, техногенні та соціальні небезпеки. Види і джерела ризику. Рівні ризику.  

6.
Безпека на дорозі
Безпека пасажира легкового і вантажного автомобіля. Небезпечні вантажі. Види ДТП.  Положення тіла, які знижують ризики травмування під час ДТП. Дії свідків ДТП

7.
Побутова безпека
Безпека оселі. Правила безпеки при користуванні засобами побутової хімії.

8.
Безпека оселі. Правила безпеки при користуванні газовими приладами та пічним опаленням.

9.
Пожежна безпека у громадських приміщеннях
Правила пожежної безпеки у школі. Оповіщення про пожежу. Первинні засоби пожежогасіння. Алгоритм дій під час пожежі в громадському приміщенні.

10.
Узагальнення знань із теми.

ТЕМА 2. ФІЗИЧНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я (5 годин).
11.
Індивідуальний розвиток підлітків
Ознаки біологічного, психічного, соціального, духовного  дозрівання.

12
Показники фізичного розвитку  підлітків. Способи покращення фізичної форми.

13.
Косметичні проблеми підлітків
Функції шкіри. Чинники, що впливають на здоров’я шкіри.

14.
Типи шкіри. Особливості функціонування шкіри у підлітковому віці. Догляд за шкірою і волоссям.

15.
Узагальнення знань із теми.

ТЕМА 3. ПСИХІЧНА І ДУХОВНА СКЛАДОВІ ЗДОРОВ’Я (9 годин)
16.
Психічний і духовний розвиток
Особливості психічного розвитку підлітків. Розвиток потреб. Духовний розвиток особистості. Життєві цінності і здоров’я.

17.
Уміння вчитися
Умови успішного навчання.
Розвиток сприйняття, уваги, пам’яті, творчих здібностей.

18.
Емоційне благополуччя
Вплив емоцій на здоров’я і прийняття рішень. Культура вияву почуттів.

19.
Ознаки психологічної рівноваги. Методи самоконтролю.

20.
Поняття і види стресу. Реакція організму на стрес. Ефект самопідтримки стресу. Хронічний стрес і здоров’я. Позитивне мислення.

21.
Стресова стійкість. Оцінювання рівня стресу.  Чинники стресу в екстремальних ситуаціях. Чинники виживання в екстремальних ситуаціях.    

22.
Керування стресом. Самодопомога і допомога при стресі.

23.
Конфлікти і здоров’я
Причини виникнення і стадії розвитку конфліктів. Розпалювання конфліктів. Способи конструктивного розв’язання конфліктів.

24.
Узагальнення знань із теми.

ТЕМА 4. СОЦІАЛЬНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я (10 годин).
25.
Соціальні чинники здоров’я
Соціальна безпека населеного пункту. Держава на захисті прав дитини. Клініки, дружні для молоді. Вплив засобів масової інформації на здоров’я.

26.
Найближче оточення дитини. Вплив родини і друзів. Принципи формування міжособистісних стосунків.

27.
Види підліткових компаній. Ознаки небезпечних компаній. Способи протидії негативному соціальному впливу.

28.
Хвороби цивілізації
Соціальні чинники ризику «хвороб цивілізації». Профілактика серцево-судинних, онкологічних захворювань, діабету, ожиріння.
Вплив комерційної реклами на здоров’я.

29.
Профілактика захворювань, що набули соціального значення
Причини та наслідки вживання наркотиків.

30.
Наркотична залежність. Ознаки і механізми виникнення залежності. Протидія залученню до вживання наркотиків.

31.
Положення кримінального законодавства у сфері боротьби з розповсюдженням наркотиків. Міфи і факти про наркотики.

32.
Особливості поширення ВІЛ-інфекції в Україні і світі. ВІЛ/СНІД і права людини. Причини і наслідки стигматизації і дискримінації. Законодавство України у сфері протидії епідемії ВІЛ-інфекції.

33.
Туберкульоз: умови інфікування і розвитку, ознаки захворювання.   Заходи профілактики на державному і особистому рівнях.

34.
Узагальнення знань із теми.

35.
ПІДСУМКОВИЙ УРОК.

Комментариев нет:

Отправить комментарий