Дата ___/____/____ Клас _________ Прізвище вчителя __________________________
Урок № 4
Безпека на зупинках громадського транспорту
Мета уроку: розглянути правила безпечної поведінки на зупинках громадського транспорту; розвивати вміння учнів аналізувати та виконувати правила переходу доріг біля зупинок громадського транспорту.
Очікувані результати: учні мають називати небезпеки, що можуть виникнути на зупинках громадського транспорту; учні мають пояснювати небезпеку переходу дороги на зупинці громадського транспорту; учні мають складати правила поведінки на зупинці; учні мають виконувати правила безпечної поведінки на зупинці.
Обладнання: 
Тип уроку: засвоєння нових знань.
  • 1. Організаційний момент
  • 2. Актуалізація опорних знань
2.1. «Веселі та кмітливі».
Розгадування загадок.
2.2. Презентація учнями міні-проектів «Я - пішохід».
2.3. Бліцопитування.
1. Які особливості переходу багатосмугової дороги?
2. Які види громадського транспорту ви знаєте?
3. Яким видом транспорту ви користуєтеся найчастіше?
  • 3. Мотивація навчальної діяльності
3.1. Повідомлення теми, мети й завдань уроку.
3.2. Проблемне запитання.
— Чому перехід дороги біля зупинок вважається найбільш небезпечним?
  • 4. Етап засвоєння нових знань
План пояснення нового матеріалу
1. Зупинки громадського транспорту. (Робота в групах.)
Творчий проект — проектування зупинок транспорту.
1 група: автобуса;
2 група: тролейбуса;
3 група: трамваю;
4 група: таксі (маршрутного таксі).
Завдання групам:
«Обладнати» зупинку павільйоном для очікування; площадкою для посадки пасажирів; знаком зупинки відповідного транспорту.
Результатом роботи може бути схема-малюнок павільйону, транспортного засобу, назва зупинки, номер маршруту й інтервал руху. Представники груп розміщують малюнки на дошці, пояснюють, відповідають на запитання.
2. Правила поведінки на зупинці. (Складання пам’ятки.)
«Мозковий штурм»
Запитання до учнів:
— Як слід поводитися на зупинці під час очікування транспорту?
— Чого не можна робити в жодному разі?
Узагальнені відповіді записуються на дошці та в зошитах.
3. Перехід дороги біля зупинки. (Самостійна робота з підручником, обговорення.)
Висновок: переходити дорогу слід лише після того, як транспортний засіб від’їде від зупинки. Переходити дорогу можна лише по пішохідних переходах.
  • 5. Узагальнення й закріплення знань
5.1. Моделювання ситуації переходу дороги біля зупинок.
Учні показують і коментують свої дії.
5.2. Перегляд і обговорення відеофільму «Безпека на дорозі».
5.3. Самостійна робота з підручником. (Доповнення опорного конспекту, відповіді на запитання до параграфа.)
5.4. «Ти мені — я тобі». (Робота в парах.)
Учні по черзі ставлять один одному запитання щодо теми уроку. Взаємооцінка відповідей.
5.5. Відповідь на проблемне запитання.
  • 6. Підбиття підсумків уроку
Підсумкова бесіда
— Як потрібно себе поводити на зупинках громадського транспорту?
  • 7. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання
Індивідуальні завдання
1. Як найкраще перейти дорогу біля найближчої до твого будинку зупинки транспорту?
2. Підготуйте загадки про громадський транспорт.

Комментариев нет:

Отправить комментарий