Завдання для тематичного оцінювання за темами: Надзвичайні ситуації. Оздоровчі системи. Фізіологічна і соціальна зрілість. (8 клас)

  1. Виділіть надзвичайні ситуації:
1 – й варіант – природного характеру
2 – й варіант – техногенного характеру
Повінь, пожежа в будинку, землетрус, зсув ґрунту, пограбування, вибух газу, пожежа в лісі.
  1. Виділіть надзвичайні ситуації:
1 – й варіант – соціального характеру
2 – й варіант – природного характеру
Повінь, пограбування, землетрус, зсув ґрунту, хуліганство, вибух газу, тероризм.
  1. Дії під час грози:
1 – й варіант – що потрібно робити
2 – й варіант – чого не потрібно робити
Вийти з автомобіля, закрити вікна, стояти поблизу високих дерев, вимкнути телевізор, стояти біля громовідводу
  1. Виділіть хвороби, пов’язані з:
1 – й варіант – інфекціями (вірусами)
2 – й варіант – неякісним харчуванням
Запалення легенів, гіпертонія, ожиріння, туберкульоз, СНІД, інфаркт, діабет
  1. Їжа має містити білки, жири та вуглеводи у співвідношенні:
1 – й варіант – для дітей
2 – й варіант – для дорослих
1:1:6, 1:1:2, 1:1:4, 1:2:4
  1. Коли у людини настає зрілість?:
1 – й варіант – фізіологічна  
2 – й варіант – соціальна
14 років, 16 років, 18 років, 21 рік, у кожної свій час
  1.  Дайте визначення понять:                                                                               
1 – й варіант – НС природного характеру, оздоровчі системи, соціальна зрілість.
2 – й варіант – НС техногенного характеру, безпека харчування, фізіологічна зрілість,
  1. Опишіть надзвичайні ситуації та порядок дій  під час:
     1– й варіант – повені
     2– й варіант – хімічного забруднення
  1. Опишіть шкідливість для здоров’я підлітків,  до яких хвороб призводять:
   1 – й варіант – неякісне, незбалансоване харчування
    2– й варіант – тютюновий дим, алкоголь
      10. Назвіть методи оздоровчих систем, необхідні для покращення:
   1 – й варіант – фізичних показників
    2– й варіант – психологічних показників
      11. Алгоритм надання першої допомоги:
   1 – й варіант – при отруєнні неякісними продуктами
   2– й варіант – при отруєнні грибами
       12. Назвіть дії людини, які впливають на фізичну складову здоров’я:
    1 – й варіант – позитивно
    2– й варіант – негативно


Завдання для тематичного оцінювання за темами:
Феномен життя і здоров’я  людини. Фізіологічна і соціальна зрілість. (9 клас)
  1. Визначення понять:
1 – й варіант – феномен
2 – й варіант – життя
Особлива біологічна форма існування матерії, унікальне явище, філософська категорія.
  1. Виділіть звички людини:
1 – й варіант – шкідливі
2 – й варіант – корисні
Ранкова зарядка, азартні ігри, паління, споживання пива,догляд за зубами, заняття спортом.
  1. Виділіть глобальні небезпеки людства:
1 – й варіант – екологічні  
2 – й варіант – соціальні
Парниковий ефект, епідемії, СНІД, забруднення ґрунтів, озонові дири, тероризм, злочинність.
  1. Ознаки зрілості людини:
1 – й варіант – фізичної  
2 – й варіант – соціальної
Зміна статури відповідно до статі, уміння передбачати наслідки своїх дій, зріст та маса відповідають вікові і статі, поява вторинних статевих ознак, уміння спілкуватися, відповідальність за свої вчинки.
  1. Відповідність між складовими здорового способу життя та діями людини, що виділяють:
1 – й варіант – соціальність людини
2 – й варіант – духовність
Повага до батьків, толерантне спілкування, самовдосконалення, безпечна поведінка.
  1. Встановлений законодавством вік одруження:
1 – й варіант – для хлопців
2 – й варіант – для дівчат
14 років, 16 років, 18 років, 21 рік.
  1. Дайте визначення понять:                                                            1 – й варіант –  політичні проблеми, соціальна зрілість, акселерація.
2– й варіант – економічні проблеми, фізіологічна зрілість, моніторинг здоров’я .
  1. Опишіть взаємозв’язок  складових здоров’я:
1 – й варіант  - фізична і соціальна складові
2– й варіант – фізична і психічна складові
  1. Глобальні небезпеки людства, причини їх виникнення та шляхи вирішення:
1– й  варіант – демографічні  
2–й  варіант – екологічні
      10. Опишіть ознаки сформованої особистості:
1 – й варіант – соціально зрілої  
2 – й варіант – фізично зрілої.
        11.Методи для моніторингу здоров’я, порядок їх використання:
1 – й варіант – оцінювання роботи функціональних систем організму
2 – й варіант – оцінювання за анкетою-опитувальником.
        12. Назвіть дії людини, які впливають на її фізичну та соціальну зрілість:
1 – й варіант – позитивно
2– й варіант – негативно

Завдання для тематичного оцінювання за темами: Безпека в сучасному суспільстві. Всебічний розвиток особистості.  
(8 клас)
  1. Найбільш поширені хвороби в Україні, які передаються:
1 – й варіант – повітряно-крапельним шляхом
2 – й варіант – статевим шляхом
СНІД, сифіліс, грип, туберкульоз, гонорея, запалення легенів.
  1. Шляхи передачі ВІЛ:
1 – й варіант – передається
2 – й варіант – не передається
Кров, рукостискання, користування рушником, ін’єкції, плавання в басейні, статевий акт, поцілунок , годування материнським молоком
  1. З якого віку дозволяється керувати:
1 – й варіант –  мотоциклом
2 – й варіант –  велосипедом
14 років, 16 років, 18 років, 21 рік
  1. З якого віку наступає кримінальна відповідальність:
1 – й варіант – за кримінальні злочини
2 – й варіант – за особливо тяжкі злочини
14 років, 16 років, 18 років, 21 рік
  1. Райони України, які в екологічному відношенні є:
1 – й варіант – менш забрудненими
2 – й варіант – найбільш забрудненими
Дніпропетровськ, Донецьк, Закарпаття, Вінниччина, Кривий Ріг, Херсонська обл.
  1. Виділіть почуття, необхідні для формування:
1 – й варіант – моральних засад здоров’я
2 – й варіант – естетичних засад здоров’я
Совість, естетичний смак, сенс життя, естетичний ідеал, честь, музикальний слух, мужність, справедливість, почуття прекрасного
  1. Дайте визначення понять:
 1 – й варіант –  ВІЛ, необхідна оборона, органи охорони правопорядку.
2 – й варіант –  СНІД, тероризм, екологічна безпека.
  1. Складіть правила безпечної поведінки:
1– й варіант – при керуванні мотоциклом
2– й варіант – при користуванні Інтернетом
9.  Повноваження та завдання органів охорони правопорядку:
1– й варіант – міліція
2– й варіант – прокуратура
         10. Алгоритм дій під час:
1– й варіант – терористичних актів
2– й варіант – вимагання у вас грошей, коштовностей
         11.Які духовні почуття є основними для формування:
1 – й варіант – естетичних засад здоров’я
2 – й варіант – моральних засад  здоров’я
12. Охарактеризуйте  всебічно розвинуту особистість та опишіть Ваші особисті кроки на цьому шляху.



Завдання для тематичного оцінювання за темами: Репродуктивне здоров’я  молоді. Безпека людини і право. Самопізнання і самовиховання особистості. Цінність життя і здоров’я людини.  (9 клас)
  1. Чинники, які впливають на репродуктивне здоров’я:
1 – й варіант – позитивно
2 – й варіант – негативно
Ризикована поведінка, відсутність шкідливих звичок, раннє статеве життя, спадкові хвороби, активний відпочинок, загартовування.
  1. Шляхи передачі ВІЛ:
1 – й варіант – передається
2 – й варіант – не передається
Кров, рукостискання, користування рушником, ін’єкції, плавання в басейні, статевий акт, поцілунок , годування материнським молоком.
  1. На які органи та системи людини найбільш негативно впливають:
1 – й варіант – паління
2 – й варіант – вживання алкоголю
Репродуктивна система, серце, печінка, легені, головний мозок нирки, шлунок, імунна система.
  1. Безпека людини забезпечується задоволенням потреб:
1 – й варіант – потреби існування
2 – й варіант – потреби розвитку
Повітря, спілкування, створення сім’ї, їжа, вода, визнання, соціальний статус, житло, одяг.
  1. Види психічних процесів людини:
1 – й варіант – пам'ять
2 – й варіант – увага
Емоційна, довільна, рухова, мимовільна, словесно-логічна, образна.
  1. Виділіть індивідуальні психічні властивості особистості:
1 – й варіант – характер
2 – й варіант – темперамент
Дається від природи, добрий, холерик, формується протягом перших років життя, флегматик, щирий, сангвінік.
  1. Дайте визначення понять:
1– й варіант – СНІД, екологічна безпека, види темпераменту.
2– й варіант – ВІЛ, продовольча безпека, пам'ять та її види.
8.  Дайте визначення терміну «репродуктивне здоров’я людини»  і  опишіть як впливають  на нього:
1– й варіант – ІПСШ
2– й варіант – тютюновий дим та алкоголь
       9. Опишіть, яким чином попадає в організм і розвивається небезпечна хвороба:
1 – й варіант – ВІЛ/СНІД
2– й варіант – сифіліс.
  1. Назвіть Законодавчі акти України та їх короткий зміст щодо:
 1 – й варіант – охорони здоров’я
 2– й варіант – охорони навколишнього середовища.
  1. Опишіть складові структури особистості та порадьте, як їх можна вдосконалити:
1 – й варіант – індивідуальні психологічні властивості
2 – й варіант – психічні процеси.
  1. Чому здоров’я є найбільшою життєвою цінністю? Доведіть це.




Завдання для підсумкової контрольної роботи з предмету основи здоров’я за 8 клас

  1. Виділіть надзвичайні ситуації:
1 – й варіант – природного характеру
2 – й варіант – техногенного характеру
Повінь, пожежа в будинку, землетрус, зсув ґрунту, пограбування, вибух газу, пожежа в лісі.
  1. Виділіть хвороби, пов’язані з:
1 – й варіант – інфекціями (вірусами)
2 – й варіант – неякісним харчуванням
Запалення легенів, гіпертонія, ожиріння, туберкульоз, СНІД, інфаркт, діабет
  1. З якого віку дозволяється керувати:
1 – й варіант –  мотоциклом
2 – й варіант –  велосипедом
а) 14 років     б) 16 років   в) 18 років
      4. З якого віку наступає кримінальна відповідальність:
1 – й варіант – за кримінальні злочини
2 – й варіант – за особливо тяжкі злочини
а) 14 років     б) 16 років   в) 18 років
5. Шляхи передачі ВІЛ:
1 – й варіант – передається
2 – й варіант – не передається
Кров, рукостискання, користування рушником, ін’єкції, плавання в басейні, статевий акт, поцілунок , годування материнським молоком
6. Виділіть почуття, необхідні для формування:
1 – й варіант – моральних засад здоров’я
2 – й варіант – естетичних засад здоров’я
Совість, естетичний смак, сенс життя, естетичний ідеал, честь, музикальний слух, мужність, справедливість, почуття прекрасного
         7.Дайте визначення понять:                                                                               
1– й варіант – соціальна зрілість, СНІД, екологічна безпека.
2– й варіант – фізіологічна зрілість, ВІЛ, органи охорони правопорядку.
8.Опишіть причини надзвичайної ситуації та порядок дій  під час:
1– й варіант – повені
2– й варіант – хімічного забруднення
9.Опишіть шкідливість для здоров’я підлітків,  до яких хвороб призводять:
1 – й варіант – неякісне, незбалансоване харчування
2– й варіант – тютюновий дим, алкоголь
           10.Складіть правила безпечної поведінки:
1– й варіант – при керуванні мотоциклом
2– й варіант – під час терористичних актів
11.Повноваження та завдання органів охорони правопорядку:
1– й варіант – міліція
2– й варіант – прокуратура
12. Охарактеризуйте  всебічно розвинуту особистість та опишіть Ваші особисті кроки на цьому шляху:
1 – й варіант – формування естетичних засад здоров’я
2 – й варіант – формування моральних засад здоров’я

Завдання для підсумкової контрольної роботи з предмету основи здоров’я за 9 клас.

  1. Виділіть глобальні небезпеки людства:
1 – й варіант – екологічні  
2 – й варіант – соціальні
Парниковий ефект, епідемії, СНІД, забруднення ґрунтів, озонові дири, тероризм, злочинність.
  1. Ознаки зрілості людини:
1 – й варіант – фізичної  
2 – й варіант – соціальної
Зміна статури відповідно до статі, уміння передбачати наслідки своїх дій, зріст та маса відповідають вікові і статі, поява вторинних статевих ознак, уміння спілкуватися, відповідальність за свої вчинки.
  1. Встановлений законодавством вік одруження:
1– й варіант – для хлопців
2– й варіант – для дівчат
  1. років, 16 років, 18 років, 21 рік.
  1. На які органи та системи людини найбільш негативно впливають:
1 – й варіант – паління
2 – й варіант – вживання алкоголю
Репродуктивна система, серце, печінка, легені, головний мозок нирки, шлунок, імунна система.
  1. Безпека людини забезпечується задоволенням потреб:
1 – й варіант – потреби існування
2 – й варіант – потреби розвитку
Повітря, спілкування, створення сім’ї, їжа, вода, визнання, соціальний статус, житло, одяг.
  1. Види психічних процесів людини:
1 – й варіант – пам'ять
2 – й варіант – увага
Емоційна, довільна, рухова, мимовільна, словесно-логічна, образна.
  1. Дайте визначення понять                                                                               
1 – й варіант – соціальна зрілість, СНІД, екологічна безпека, види темпераменту.
2– й варіант – фізіологічна зрілість, ВІЛ, продовольча безпека, пам'ять та її види.
  1. Поясніть взаємозв’язок  складових здоров’я:
1– й варіант  - фізична і соціальна складові
2– й варіант – фізична і психічна складові
  1. Описати шляхи передачі ВІЛ, вибрати безпечну поведінку з урахуванням цього:
1 – й варіант – передається
2– й варіант – не передається
  1. Дайте визначення терміну «репродуктивне здоров’я молоді»  і  як впливає  на нього
1– й варіант – ІПСШ
2– й варіант – тютюновий дим та алкоголь
  1. Зробіть Ваш вибір безпечних умов  життєдіяльності в межах України  з урахуванням:
1 – й варіант – екологічної безпеки
2– й варіант – політичної безпеки
  1. Опишіть індивідуальні психологічні властивості особистості:
1 – й варіант – характер
2 – й варіант – темперамент

Комментариев нет:

Отправить комментарий